Procedura reklamacyjna

Na każdą usługę serwisową udzielamy 3 miesięczną gwarancję.
W czasie trwania okresu gwarancyjnego Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacyjnego, jeżeli zauważył problem ze swoim urządzeniem.
Takiego zgłoszenia można dokonać na dwa sposoby.

Zgłoszenie reklamacyjne w Punkcie Partnerskim

Jeżeli naprawiałeś telefon w jednym z naszych punktów partnerskich, możesz zgłosić się do miejsca w którym byłeś obsługiwany i wypełnić stosowne zgłoszenie.

Nasza placówka partnerska zajmie się dalszym przebiegiem procesu reklamacji.

Zgłoszenie reklamacyjne do centrali Wymiany Szybek

Jeżeli wykonywałeś usługę bezpośrednio za pomocą strony www.wymianaszybek.pl, zapakuj telefon z informacją o reklamowanej usterce wraz z dowodem zakupu, a następnie wyślij go na adres naszej centrali.