Jak wysłać do nas telefon

Krok 1

WYBIERZ MODEL SWOJEGO TELEFONU

Wybierz model swojego telefonu, a następnie przekaż urządzenie do naprawy na jeden z dwóch sposobów. Podejdź do jednego z naszych punktów partnerskich lub bezpośrednio do naszej centrali – listę punktów oraz adres naszej centrali znajdziesz w zakładce kontakt. Drugim sposobem jest zakup usługi poprzez stronę wymianaszybek.pl – przy wyborze tej opcji, podążaj za krokami.

KROK 2

ZAPAKUJ SWÓJ TELEFON

Zapakuj swój telefon tak aby nie dostał żadnych dodatkowych uszkodzeń podczas transportu.
Najlepiej telefon owinąć folią bąbelkową i zapakować do małego kartonu.
W kartonie proszę pozostawić adres zwrotny oraz numer zamówienia ze sklepu internetowego.

KROK 3

NADAJ PRZESYŁKĘ

Skorzystaj z naszego kuriera!

Pod koniec zamówienia otrzymasz mail z linkiem, dzięki któremu w łatwy sposób zamówisz kuriera DHL po odbiór przesyłki z Twojego domu.

KROK 4

NAPRAWA ZAKOŃCZONA

Gdy urządzenie dotrze do naszego serwisu zamówienie zmieni status na „w realizacji”, natomiast gdy urządzenie zostanie naprawione status zmieni się na „wysłane”.

Jeżeli potrzebujesz pomocy z wysłaniem