Często zadawane pytania

Odnoszące się do naszych usług i korzystania z naszego sklepu

Na czym polega wymiana szybki?

Wymiana szybki polega na precyzyjnym odklejeniu części szklanej modułu wyświetlacza i naklejeniu nowej warstwy. W tym procesie nadal pozostaje oryginalne podświetlenie, wyświetlacz oraz warstwa dotykowa.

Na czym polega wymiana szybki z dotykiem?

Wymiana szybki wraz z dotykiem polega na precyzyjnym odklejeniu części szklanej modułu wyświetlacza wraz z digitizerem i naklejeniu nowej warstwy – szklanej oraz dotykowej. W tym procesie nadal pozostaje oryginalne podświetlenie i wyświetlacz.

Czym jest moduł wyświetlacza?

Moduł wyświetlacza zawiera w sobie warstwę dotykową zwaną też digitizerem, podświetlenie, wyświetlacz oraz szybkę. Jest to określenie na całość panelu przedniego telefonu.

Czy dane z telefonu mogą zostać usunięte w procesie wymiany szybki?

Podczas wykonywania usługi nie ingerujemy w dane zapisane w telefonie, lecz zawsze zalecamy zrobienie kopii zapasowej na swoim komputerze. Nie odpowiadamy za dane pozostawione na telefonie.

Czy mogę zmienić kolor mojego telefonu?

Jak najbardziej jesteśmy w stanie zmienić kolor całego telefonu. Cena takiej usługi jest ustalana indywidualnie z Klientem, gdyż poza wymianą szkła należy również wymienić: ramkę, tylny panel, przyciski i inne elementy wpływające na kolorystykę telefonu.

Z jakich usług kurierskich korzystamy?

Korzystamy z usług firmy InPost. Paczki wysyłamy kurierem, za pobraniem, z przedpłatą oraz za pomocą Paczkomatów.

Jak mogę zapłacić za naprawę?

Zapłacić za usługę można przelewem bankowym, poprzez serwis PayU oraz za pobraniem.

Ile trwa usługa wymiany szybki?

Czas jaki potrzebujemy na wykonanie usługi wymiany szybki w naszej centrali to jeden dzień roboczy. Do tego czasu należy doliczyć czas transportu z naszych punktów partnerskich lub przez kuriera. Jeżeli chcesz znacząco przyspieszyć czas całej naprawy, zgłoś się bezpośrednio do naszej centrali:

 

Wymiana Szybek

ul. Krzywoustego 12 pokój 112

81-035 Gdynia

Czy mój telefon straci gwarancję producenta w wyniku wymiany szybki?

Telefon w wyniku powstałego uszkodzenia mechanicznego utracił swoją gwarancję producenta oraz utracił wszelkie certyfikaty związane z wodoszczelnością oraz wodoodpornością urządzenia.

Masz więcej pytań?

Napisz do nas!